Στην ActnetTaxSolutions S.A. δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες που μας εμπιστεύονται να επιλέξουν ποια ή ποιες από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε εξυπηρετούν τις ανάγκες τους σε κάθε χρονική στιγμή. Ειδικότερα, οι πελάτες μας δύνανται να επιλέξουν τον τρόπο συνεργασίας με την εταιρεία μας καθώς και να τον τροποποιήσουν όταν οι ανάγκες τους έχουν μεταβληθεί.
Για παράδειγμα ,η ActnetTaxSolutions S.A. έχει μεγάλη εμπειρία στην πλήρη οργάνωση και λειτουργία λογιστηρίων ξενοδοχειακών εταιρειών, τα οποία, όσο οι εταιρείες αναπτύσσονται, μπορούν πλέον να λειτουργούν in-house με την υποστήριξή μας σε επίπεδο επίβλεψης.
ή αναδιοργάνωση λογιστηρίων εταιρειών (μηχανογραφικά θέματα, στελέχωση, λογιστικές διαδικασίες)
κατά τη μετάβαση σε νέα λογιστικά Software
για έκτακτες ανάγκες των επιχειρήσεων
για την εύρεση και επιλογή στελεχών λογιστηρίων εταιρειών
άρθρου 8 ΚΦΔ φυσικών και νομικών αλλοδαπών προσώπων
για ελληνικές θυγατρικές – υποκαταστήματα αλλοδαπών εταιρειών
για αλλοδαπές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα