Στην Actnet Tax Solutions S.A. κατανοώντας τις ιδιαίτερες ανάγκες των εταιρειών στον συγκεκριμένο τομέα, καθώς και την ανάγκη ανάπτυξης εξειδικευμένων στελεχών μισθοδοσία, ήδη από το 2014 σχεδιάσαμε και επανδρώσαμε ξεχωριστό τμήμα μισθοδοσίας.
Έτσι, παρέχουμε outsourcing υπηρεσίες μισθοδοσίας σε λογιστικά τμήματα επιχειρήσεων κάθε μεγέθους, ενώ οι υπηρεσίες που παρέχουμε έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την πλήρη κάλυψη της εργατικής και φορολογικής νομοθεσίας.
Με υπηρεσία Payroll by Actnet σας προσφέρουμε πλήρη υποστήριξη και για την ένταξη του συστήματος Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στην επιχείρησή σας και εκπαιδεύουμε το προσωπικό σας στις νέες διαδικασίες. Συμβάλουμε ουσιαστικά στην πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας και την προστασία της από παραβάσεις.
Αφήστε τις πολύπλοκες διαδικασίες της μισθοδοσίας στους ειδικούς και κερδίστε χρόνο για την επιχείρησή σας.
Για περισσότερα από 25 χρόνια, στηρίζουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα με υπηρεσίες αιχμής σε λογιστικά, φοροτεχνικά και μισθολογικά θέματα. Το Payroll by Actnet αποτελεί τον ιδανικό συνεργάτη για επιχειρήσεις του τουρισμού, της εστίασης της βιομηχανικής παραγωγής και του λιανεμπορίου, προσφέροντας πλήρη υποστήριξη στη μισθοδοσία και την ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Με εξειδικευμένα στελέχη, άρτια γνώση της νομοθεσίας και κορυφαία συστήματα ασφάλειας δεδομένων, εξασφαλίζουμε ταχύτητα, ακρίβεια και συμμόρφωση.
Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στη νομοθεσία, παρέχοντας άμεσες λύσεις για εξοικονόμηση χρόνου και πόρων.
Στην Actnet, αναλαμβάνουμε την εκπαίδευση του προσωπικού σας και φροντίζουμε να επικεντρώνεστε στο κύριο έργο σας: τη δημιουργία μοναδικής εμπειρίας για τους πελάτες σας.
ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΒΟΛΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΓΑΝΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ (ΥΠΟΒΟΛΕΣ, ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΕΙΔΟΣ Κ.Α)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποτελεί ένα σύγχρονο σύστημα παρακολούθησης και καταγραφής των ωρών εργασίας σε πραγματικό χρόνο, το οποίο αξιοποιεί ψηφιακή τεχνολογία για την καταγραφή της παρουσίας και αποχώρησης των εργαζομένων από τον χώρο εργασίας. Στόχος της είναι η ενίσχυση της διαφάνειας, καθώς και η παροχή ενός αποδοτικού εργαλείου για τη διαχείριση εργατικών πόρων.
Η κάρτα επιτρέπει την ακριβή καταγραφή ωρών εισόδου και εξόδου, τη διαχείριση υπερωριών και την αποτύπωση αναλυτικών δεδομένων, συμβάλλοντας στη συμμόρφωση με την εργατική νομοθεσία. Το σύστημα λειτουργεί μέσω ειδικού λογισμικού ή εφαρμογών και απαιτεί την εγκατάσταση, τη συντήρηση και την εκπαίδευση των χρηστών από τον εργοδότη, ενώ διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάσει GDPR.
Για έναν επιχειρηματία- εργοδότη στα θετικά της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας περιλαμβάνονται η ακρίβεια καταγραφής, η μείωση των σφαλμάτων, η ασφαλέστερη τήρηση των νομοθετικών απαιτήσεων και η βελτιωμένη αποδοτικότητα, διευκολύνοντας την άμεση παρακολούθηση της παραγωγικότητας του οργανισμού.